that's the way, aha, aha, i like it.

Pressbyrån Södersjukhuset.
6 oktober, dag ett.

Idag bytte jag till Pressbyrån, to stay. Det
var faktiskt helt okej, roligt, till och med!
Mina arbetskamrater är jättetrevliga, verkligen!
Det känns väldigt bra iallafall, alla är så snälla
emot mig. Jag har även fått arbetskläder (jag ser
MOTBJUDANDE ut!!!), om vi sammanfattar det
så kan vi ju konstatera att om jag någongång blir
chef -- haha -- över Pressbyrån, då är det första
som ryker de gräsliga arbetskläderna.

Jag har iallafall fått fylla på drickorna i sina kylskåp
(inne i kylrummet). Kallt som satan är det. Har även
fått fylla på varor, med mera. Det kom en ENORM
leverans med gosedjur osv. Jättefina, alltsammans!
Man ville ju nästan ha allihop, haha. Du vet, sådana
lena grejor. Jättesöta. Prismärkte iallafall gosedjur
för ca 10 000 kronor (inköpspris). Herrejösses.

Gjorde även två kurser på datorn, en i säkerhet och
en i hygien. Har fått diplom, och de ska tydligen vara
väldigt bra när man söker sommarjobb och såvidare.

Dagen var bra och  imorgon börjar jag klockan 10,
mycket skönt! Vi hörs, Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0