my heart’s crippled by the vein that i keep on closing.

Pressbyrån, södersjukhuset.
sammanfattning ons, tors, fre.

Alla dagar var pretty much alike. Packat upp varor,
tagit emot beställingar OÄNDLIGA timmar i kylrummet
(där det förövrigt är kallare än -4 grader.) "Bakat" bullar
och bröd. Min handledare frågade mig om jag ville baka
bullar, självklart! svarade jag. Hon tog fram en påse med
frysta bullar som jag skulle lägga i formar och stoppa in i
ugnen. Baka och baka.

Jag har haft roligt på min prao, men det har varit väldigt
slitsamt, stora beställningar av vise versa produkter som
ska packas upp och ställas in på lagret osv. Jag kan ju berätta
att jag har skitont i ryggen. Som tack för denhär veckan fick
jag en jättestor godispåse, två doughnuts och två bakelser, en
skitstor chokladkaka, och en rosa ahlgrensbilar påse (stödjer
rosa-bandet). Det tackar jag för. Vet inte om jag får något extra
jobb där eller sommarjobb, eftersom min handledare inte var
där idag. Vi får se.

Nu är Alice och snart Rebecka här, vi ska ha fredagsmys efter
en lång arbetsvecka. Hejhopp! Johanna.

Kommentarer
Postat av: rebecka

i miss u bv :'(

2009-11-25 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0