and all that i can see, is just another lemon tree.

Mäster Olofs Café.
29 September, dag två.

Idag så gjorde jag lite av varje. Dammsög, bland annat. Och idag fick jag även stå i köket, det känns som att de tycker att jag gjort framsteg. Tänjer gränserna lite, ser vad jag kan gå för. Fick även stå i kassan! Det är jättesvårt, haha. Man får verkligen hjärnsläpp när någon kommer med en femhundra kronors sedel och de beställt saker för ex. 73 kronor. Hjärnan krampar, så man är så illa tvungen att använda miniräknaren i kassan, helt absurt egentligen. Hursomhelst trivs jag lika bra, har träffat massa nya människor också som har någon slags koppling till caféet. Anders, heter en gubbe, satan vad rolig han är! Gun (som är en av dem som är ansvarig -äger?- Mäster Olof) och Anders städade källaren (lagret), och Anders mål är att man ska kunna hålla danslektioner i källaren, efter jag berättat att jag dansar streetdance. Mäster Olof håller nämligen olika vernissager, utställningar, kurser, med mera. Nu måste jag lägga mig, är helt sluuut!
Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0